تطويرات مهمة للصيادين

• السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

والله ما شاء الله اللعبة في تطور مستمر وعل التحديثات الجديدة صار عمل الصياد اسهل واخف

بيحظر قرية بتراسله بنفس الثانية طبعا عيب يرد عليك لبعد عشر ساعات وبس يرد الرد بيكون تم فك الحظر وتطبيق عقوبة من راسه

طيب معلش بنعرف انك مالل ومالك خلق تحكي معنا وتناقشنا نحنا جماعة المخالفات بس النسخة القديمة من الصيادين ما كان حد يطبق عقوبة بدون موافقة اللاعب

بس الحمد الله هلئ عل ال 2017 زمن السرعه بيحظرك وبالدقيقتين اللي بدخل فيهم عل اللعبة بيفك الحظر كتير الله خيرو وبنفذ عقوبة من راسه

وبالثانية اللي بيفك العقوبة بتراسه ما بيعذب روحه ويرد عليك لازم يشل املك 10 ساعات ليرد ( حرب نفسية )

بانتظار تحديثات 2018

• وعليكم السلام
    اهلا بك اخي الكريم
    معك حق باعتراضك على تطبيق العقوبة دون موافقة الاعب
    لكن بالنسبة انه الصياد ما يرد بسرعة
    هذا بسبب كثرة الرسائل ونحن لا نستطيع لومه

• وعليكم السلام
    اهلا بك اخي الكريم
    معك حق باعتراضك على تطبيق العقوبة دون موافقة الاعب
    لكن بالنسبة انه الصياد ما يرد بسرعة
    هذا بسبب كثرة الرسائل ونحن لا نستطيع لومه

مشكور على مرورك اخي الكريم

صياد العربي العربي الرابع عنده راي ثاني بهل الموضوع

تطبيق العقوبة لا يتطلب موافقة اللاعب لأنه ببساطة اللاعب لم يأخذ موافقتنا على القيام بالمخالفة

إذا أردت الحصول على رد في وقت أسرع فلا تقم بالرد على هذه الرسالة وانما انشىء رسالة جديدة

شكراً لك

1(1ف0)

• الظاهر مافي احد فاضي من المسؤولين عل السيرفرات العربية ليدخل يعطينا رايه

او الموضوع تافه بالنسبه الهم

عكل حال مشكورين ما قصرتو

• صياد الرابع العربي

يلعب بالسيرفر .. وما له علاقه بالقوانين ونظام العقوبات

هل فى عقوبة تقتل البطل وتموت الجيش ... والله ما شوفت كده قبل كده

• تقريبا الصيادين عندهم تعليمات ميتعاونوش غير مع اللاعبين اللى بيشحنوا دهب كتير وباقى اللاعبين يخبطوا راسهم بالحيط مفيش ولا سيرفر لعبت فية ولاقيت صياد بيتعاون او يرد عليك بسرعة .اخر مرة اتذكرها فى السيرفر الاماراتى السريع كان فية لاعب باعت هجوم وهمى على قريتى فحبيت امزح معاه وبعتله رساله كتبت فيها لماذا تهجم على ايها الوغد ؟!على سبيل المزاح ليس اكثر فراح مكلم الصياد ولاقيت عضويتى اتحظرت ارسلت للصياد اكتر من رساله احاول اتفاهم معاه ولا عبرنى برد واحد وبعد يومين حظر راح مطبق عليا عقوبة افراغ المخازن وفك الحظر. بعدها بشوية كان فية لاعب اسمة البطل بيغش بكل انواع الغش المعروفة والغير معروفة وعنده اكتر من 10 عضويات و مسكنا علية كذا غلطة وراسلنا الصياد رد علينا وقال ده لاعب نظيف ولا غبار علية . للاسف يا صديقى مفيش فايده لانة لايوجد رقابة على الصياد ولا يوجد لديك حد اعلى منة تشتكى لية وحتى لو راسلت الادارة بالايميل بيكون الموضوع انتهى .

• لا اخوي انا اشحن ذهب بالسريع 3600 ذهبه يمكن مرتين او اكثر وعادي جدا انحظرت وانحذفت قر يتي .. وكمان اذا ارسلت ماحد يرد علي
    الوضع واحد لكن حظ يمكن ارسل والصياد متواجد ومافي رسايل غير رسالته ,, وكلمة وغد يمكن مايقبلها الرجال والسب ممنوع يعني مافي تجاوز عليك

الا اذا انت متاكد ان الي يشحن مخدوم محشوم .. كيف اعلمه اني بكل سيرفر ادفع حتى الاجنبيه ادعمهم حول العالم يعني مايشوفني ونا اساعد في دفع رواتب المسؤلين عنه