جديد: مشاكل الذهب


  • السلام علــــيــــــكم و رحـــمــــــة الله و بركاتــــه

    إذا وآجهتكم مشـكله بخصوص وصـول الـذهـب إلـى الـعضـويـة

    ارجوا من اعزائنا اللاعبين التاكد من وسيلة الدفع انها تمت فعلا

    من خلال مراسلة البنك مصدر الفيزا او الشركة الوسيطة كملاذ

    فى حالة تاكيد الدفع يرجى مراسلة دعم البلاس

    سواء من خلال العضوية بالضغط على العملة الذهبية

    و تختار دعم بلاس بجوار شراء الذهب-المميزات->

    رابط > تقديم بطاقة : Travian Legends





    او مرسلة البلاس من خلال الأيميل التالى
    فقط قم بإرسال رسالة من بريدك الالكتروني الى
    chargebacks@traviangames.com
    في العادة يتم الرد عليك في خلال24 ساعة .

    و بالتوفيق للجميع .

    <3لا تنسي الاعجاب بالردود والمشاركات ان كنت تراها مفيدة<3

    The post was edited 3 times, last by Abdallah ElDeep ().

  • شباب انا واخد العضوية من واحد صديق لى
    وعايز انقل الدهب المتبقى من سيرفر آخر للإيميل ده بس هو ناسى الإيميل اللى هو مسجل بيه العضوية
    إيه الحل هل ممكن الدعم او حد يبلغنى بالإيميل اللى متسجل بيه العضوية ولا إيه الحل ضرورررررررررى جدآ :!::!::!::saint:


    انت مش محتاج ايميل العضوية بشيئ
    لان اسم العضوية اللى راح تنقل بيها الذهب يكفى .
    و طبعا مع الايميل اللى بيه رابط نقل الذهب up
    اى سؤال اخر لا تردد بطرحه بالمنتدى .

    <3لا تنسي الاعجاب بالردود والمشاركات ان كنت تراها مفيدة<3