غش واضح بالسيرفر السعودي 29

• r.nadal كتب:

صعب الشركه تتاكد و تطلب مراسلة العضويات المشكوك فيها من الايميلات لان كلنا منعرف انه التجار تسجل بايميلات وهميه
      صعب الشركه تعرف العضويات التي ترسل موارد ؟
      صعب مراقبة برامج التجار ؟
      اذا اوقفت الشركة لاعب و قالت له لرفع الحظر راسلنى من الأيميل
      و راسلها فعلا هل يكون تاجر ام لاعب عادى ؟

قبل ما تجيب هذا يحدث بالفعل و اسأل اللاعبين
      احيانا يتطلب لرفع الحظر مراسلة الأدمن على الأيميل و من أيميل العضوية فقط .

لا يوجد شيئ بالمرمجبات اسمه صعب فقط تشغيل مخ يا عزيزى
      و لا تنسى من حق اى شخص اللعب اذا ليس من حق الشركة حظر اى لاعب
      لابد من التتاكد من وجود المخالفة او ان اميله وهمى راح يتم حذفها و خلاص .
    • TRAZAN كتب:

r.nadal كتب:

صعب الشركه تتاكد و تطلب مراسلة العضويات المشكوك فيها من الايميلات لان كلنا منعرف انه التجار تسجل بايميلات وهميه
      صعب الشركه تعرف العضويات التي ترسل موارد ؟
      صعب مراقبة برامج التجار ؟
      اذا اوقفت الشركة لاعب و قالت له لرفع الحظر راسلنى من الأيميلو راسلها فعلا هل يكون تاجر ام لاعب عادى ؟

قبل ما تجيب هذا يحدث بالفعل و اسأل اللاعبين
      احيانا يتطلب لرفع الحظر مراسلة الأدمن على الأيميل و من أيميل العضوية فقط .

لا يوجد شيئ بالمرمجبات اسمه صعب فقط تشغيل مخ يا عزيزى
      و لا تنسى من حق اى شخص اللعب اذا ليس من حق الشركة حظر اى لاعب
      لابد من التتاكد من وجود المخالفة او ان اميله وهمى راح يتم حذفها و خلاص .
      معناه اترك الشركه تشغل مخها لتمسك التجار لان هاد عملها و عمل الصيادين و الادمنيه مو عملهم قبض فلوس و بيع ذهب و بس المفروض تضمن اللعب بنزاهه متل مو واجبك تدافع عنها لان لاحظت كل اللاعبين متفقين انه الشركه سهل عليها تكشف التجار بس هي مو مهتمه بالموضوع او متعاونه معهم متل ما لاحظت انه فقط المشرفين يلي بيدافعو و بغير حق لاكن واجبهم الدفاع عنها و اكيد مافي مشرق حيقلك في تقصير من شركه ترافيان او حيقول انه الغلط غلطهم
      اعتقد الشركه عندها مبرمجين و لا يكونو قادرين انهم يمسكو التجار او يقولو نحن عاجزين عن مسك التجار و انتها الموضوع
      و قبل ما تطلب مني اسال الاعبين انا اعرف انهم يطلبو المراسله من الايميل لاكن يا ريت انت تسال اللاعبين انه التجار موجودين و في تغاضي من الشركه عنهم او لاء
      فعلا هم بيطلبو من البعض مراسله من الايميل و لاكن ليه ما بيطلبو من الجميع المراسله و بشكل دوري ليكشفو التجار مو بس يعملو نفسه اذكياء على اللاعبين الحقيقيين
      بالنهايه الواضح انه التجار هم يعملون برعاية الشركه و هاد واضح من التصرفات و الحمايه يلي بتصير ل اللاعبين يلي بيشترو من التجار و معروف اسماء التجار المحميين و كانهم وكلاء حصريين من ترافيان لبيع الموارد
    • استغليت الموقف وبعت البطل بتاعي للقلعه البيتم الهجوم لرفع مستوي بطل اللاعب التاني بطلي زاد من مستوي 16 ل 21 والهجمات واضحه جدا انها تجار وبلغت الصياد معملش اي حاجه غير ان هو هددني بحظر عضويتي وتنزيل مبانيها 33% عشان انا كنت فاتح اميلان قبل كدا لصحابي وللعلم كنت. داخل اعمم رسايل ومخدتش اي موارد او عملت اي حاجه وهو سايب التجار واللاعبين الكبار بالرغم اني بعتله كل البيانات والدلائل علي غشهم باختصار هو هددني عشان اسكت بس انا مش هسكت حتي هتحظر وافك الرابطة ومش كدا وبس قام بحظر 15 لاعب في تحالفي وتدمير مبانيهم ومسح جيوشهم عشان ينزل رتبه حلفي فيهم الفعلا خالف وفيهم المعلمش حاجه وده برضه يعتبر اصتئصاد من الاخر كدا الصياد مرتشي وبياخد نسبة من التجار وبيساعدهم كمان اللعبة بقت بالفلوس وخلاص مش بتعتمد علي اللعب الحقيقي خلال 24 ساعة لو الادارة متحركتش هبدأ اتوجه لصفحات الفيس بوك الرسمية وهنشر فيها الكلام واعلان ترافيان الممول وهعم نفس الكلام ده في المنتدي الانجليزي ياريت يكون في تعاون وردود صريحه ومنطقيه
      صور

264.73 kB, 720×1،280, شوهد 22 مرة

462.26 kB, 720×1،280, شوهد 25 مرة
    • دليل كمان اهوه بالتقرير وتعدد اللاعبين والصياد معملش حاجه عشان النس ديه بتشحن وفيهم بيتعامل مع تجار قلعه غريب الدار واضحه جدا انها بتسخدم اكتر من قلعه وضوح الشمس غير شراء الموارد اظن ان كل ده مش كدب انا جمعت كل الصور ديه عشان ميبقاش في شك او تكديب لكلامي الدور عليكم انتو كل حاجه قدامكم وعندكم والقرار قراركم لو الناس ديه متحظرتش يبقي الاعتزال اهون لكل البيلعب وهتعمل اعتزال جماعي السلام عليكم
      صور

318.38 kB, 720×1،280, شوهد 28 مرة

359.88 kB, 720×1،280, شوهد 30 مرة
    • BloodTrader كتب:

استغليت الموقف وبعت البطل بتاعي للقلعه البيتم الهجوم لرفع مستوي بطل اللاعب التاني بطلي زاد من مستوي 16 ل 21 والهجمات واضحه جدا انها تجار وبلغت الصياد معملش اي حاجه غير ان هو هددني بحظر عضويتي وتنزيل مبانيها 33% عشان انا كنت فاتح اميلان قبل كدا لصحابي وللعلم كنت. داخل اعمم رسايل ومخدتش اي موارد او عملت اي حاجه وهو سايب التجار واللاعبين الكبار بالرغم اني بعتله كل البيانات والدلائل علي غشهم باختصار هو هددني عشان اسكت بس انا مش هسكت حتي هتحظر وافك الرابطة ومش كدا وبس قام بحظر 15 لاعب في تحالفي وتدمير مبانيهم ومسح جيوشهم عشان ينزل رتبه حلفي فيهم الفعلا خالف وفيهم المعلمش حاجه وده برضه يعتبر اصتئصاد من الاخر كدا الصياد مرتشي وبياخد نسبة من التجار وبيساعدهم كمان اللعبة بقت بالفلوس وخلاص مش بتعتمد علي اللعب الحقيقي خلال 24 ساعة لو الادارة متحركتش هبدأ اتوجه لصفحات الفيس بوك الرسمية وهنشر فيها الكلام واعلان ترافيان الممول وهعم نفس الكلام ده في المنتدي الانجليزي ياريت يكون في تعاون وردود صريحه ومنطقيه
      ترافيان صارت مسخره و مهزله هالايام و لسا حتشوف اكتر من كده و الان بيجيك واحد من المشرفين بيدافع عن الصياد و عن الشركه
      لو شركه بتحترم نفسها كانت وجدت حل ل هالمهزله
      بحال عايز تنشر اي شي انا عندي كتير معلومات و انا جاهز ل مشاركتك بس اكيد مو على هالمنتدى لان ما منه اي فائده
      انا راي احذف و بلا ما تضيع وقتك مع هيك مهزله و روح العب سيرفر اجنبي بيحترمو نفسهم عالاقل
    • r.nadal كتب:

Low1 كتب:

TRAZAN كتب:

ماشى انا واثق برده ان الصياد راح يعاقب المخالف .
      احرجك صح؟؟ هههههههههههه الدفاع الاعمى هذا حاول انك تبطله ياحلو
      ما تخاف مش حينحرج ابدا
      السلام عليكم
      الموضوع نار صراحه وجاي خازووووق وعندي معلموات كثير كمان عن التجار وعن اللاعبين الاوائل والي بيحصل كله موجود ابقو لو تعملو شي اكبر تعالولي خاص واكلمكم وافضحهم بزياده لا يجي بس الي كتب ورد علموضوع..

2 اخوي مو حلو هلكلامن منكم علشب
      الاخ قام بالكلام بالقانون لكن هل هو الخطا ام من ترك القانون علعموم عبدالله اصلا ما يلعب حاليا باي سيرفر وانا برضا بدي ارجع عكروبي وبديش هههههه من مهزلة التجار والقرف
      • جائزة العقول المبدعه , جائزة التميز, جائزة اللاعب الاسطوري

• لعام 2017
      • تضاف للوحه جوائز احمد

• كم انت كبيرر يا عربي هههههههه
    • ترافيان مهزله السنين لان العرب مهزلة السنين
      هم مو مسؤوليتهم يتركو الالماني ويعدلو علعبه مشان االتجار بالعربي والعرب ملهم حل
      هم يلعبو هناك ومريحين وخلص
      العبه الي ما يشحن ما يعطي شي الي ما يشتري تجار ما يعمل شي
      • جائزة العقول المبدعه , جائزة التميز, جائزة اللاعب الاسطوري

• لعام 2017
      • تضاف للوحه جوائز احمد

• كم انت كبيرر يا عربي هههههههه